نزاع تاریخی پیرامون سوابق بازیکنان سرخابی-راهبرد معاصر
پیرامون حواشی این روزهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس

نزاع تاریخی پیرامون سوابق بازیکنان سرخابی

سال های سال است که رسانه ها ، علی الخصوص صدا و سیما بر طبل نفاق و دشمنی کوبیده اند و این بذر کینه توزی را کاشته و آبیاری کرده اند ، ده ها مورد توهین به باشگاه رقیب از جانب مجریان سرشناس تلویزیونی که طی چند سال اخیر حکم « خط مشی دهنده » را هم پیدا کرده اند سراغ داریم که جای بازگو کردن آن ها در این مقال نیست . جای هیچ شکی نیست که مشغول درو کردن آنچه کاشته ایم هستیم و جای هیچ گله ای هم نیست .
کامران خطیبی؛ خبرنگار ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 09
کد خبر: ۳۹۹۷۵

از گور برگشته!

 


به گزارش راهبرد معاصر، مشکلات مدیریتی و مالی استقلال و پرسپولیس کم بود ، حالا پیشکسوتان دو تیم هم به جان یکدیگر افتاده و گذشته های دور را به رخ یکدیگر می کشند.هرکسی می خواهد به نحوی از این آب گل آلود ، ماهی خودش را صید کند ولی چیزی که عیان است این مرافعه و معرکه جدید به سود هیچکس نیست.


ماجرا از آنجایی آغاز شد که در برنامه نوروز فوتبالی از شبکه ورزش و در بحث و بررسی تاریخچه باشگاه پرسپولیس به نکاتی غیر متعارف درباره مدیران سابق باشگاه های تاج ( استقلال فعلی ) و پرسپولیس اشاره شد. آدم هایی که سال هاست دستشان از دنیا کوتاه شده و نبش قبر آن ها در شرایط فعلی هیچ دردی را درمان نمی کند .


این تحلیل یکسویه و نابجا از تریبون رسانه ملی، به مذاق استقلالی ها خوش نیامد که پیامد آن، واکنش تنی چند از بازیکنان و پیشکسوتان این تیم بود.
مصاحبه پشت مصاحبه و بيانيه پشت بيانيه . البته پرسپوليسي ها هم بيكار ننشستند و سعي در حمايت از تيمشان را داشتند.


كساني كه شبكه هاي مجازي را به طور جدي رصد مي كنند قطعا بر اين موضوع صحه خواهند گذاشت كه ديگر حرمتي بين هواداران سرخآبي باقي نمانده و جوي سراسر توهين "پيج" هاي هواداري را فرا گرفته است . این که چه بلایی بر سرمان آمده که این گونه و با کوچکترین اتفاقی ، کنترلمان را از دست می دهیم و شروع به فحاشی و توهین به همدیگر را می کنیم خصیصه یا رفتاری نیست که به اصطلاح «یک شبه » با پوست و گوشت و استخوانمان عجین شده باشد.
سال های سال است که رسانه ها ، علی الخصوص صدا و سیما بر طبل نفاق و دشمنی کوبیده اند و این بذر کینه توزی را کاشته و آبیاری کرده اند ، ده ها مورد توهین به باشگاه رقیب از جانب مجریان سرشناس تلویزیونی که طی چند سال اخیر حکم « خط مشی دهنده » را هم پیدا کرده اند سراغ داریم که جای بازگو کردن آن ها در این مقال نیست .


جای هیچ شکی نیست که مشغول درو کردن آنچه کاشته ایم هستیم و جای هیچ گله ای هم نیست .
رسانه ها قطعا نقشی اساسی در تنویر افکار عمومی دارند که به طور یقین رویکرد آن ها تا سالیان سال در جامعه تاثیر خودش را خواهد گذاشت.


پرسپولیس و استقلال سرمایه های ملی و ورزشی ما به حساب می آیند و نباید بازیچه دست این جریانات شوند. آنها میلیونها طرفدار پرو پاوقرص دارند که بسیاری از کشور های پیشرفته و یا به اصطلاح در حال توسعه آرزوی داشتن آن را دارند. بنابراین به اقتضای بزرگی و قدمت این دو باشگاه، حامیان و بزرگان آنها را به وسعت دید و نگاه اصولی دعوت می کنیم و امیدوار به پایان ماجرای تلخ روزهای گذشته هستیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده